sobota, 12 lutego 2011

Lakierki :D

Lakierki, lakierki, lakierki! ♥ A do rzeczy.. Kończą mi się właśnie ferie, a ja w sumie nic nie zrobiłam. Wzięłam się za szycie, ale oczywiście moje zgrabne rączki zepsuły maszynę.. [*] Do biżuterii również zabrałam się, ale nie skończyłam. Także jak dla mnie, zmarnowałam trochę ferie.. Wolałam oglądać wszystkie sezony `Gossip girl` a teraz mam.. Trudno, mimo ciężkiego czasu dla mojej rodziny, czas się pozbierać i dalej iść. Poniżej moja selekcja lakierów, sporej ilości się pozbyłam bo były niestety do niczego, albo było ich tyle co kot napłakał. I tak, przezroczysty lakier nie ma pędzelka, bo moja błyskotliwa siostra go zepsuła, ale nie jest on mi potrzebny do malowania paznokci tylko obróbki biżuterii, że to tak fachowo nazwę :] taniej, a wygodniej. Uwielbiam jak to ktoś nazwał `niebanalne kolory marchewki` (?)





A teraz, czas wykorzystać ostatki ferii, wszystkie lakiery - mała drogeria w mej małej mieścinie :)

1 komentarz: