wtorek, 17 maja 2011

Wycieczka, parę zaliczeń - oczywiście nie dałam rady i muszę brać się za poprawy.. Przynajmniej na wycieczce odreagowałam.. Bo wycieczka była jedną z moich najlepszych! Można rzec, że ta jak na razie najlepszą! Ale co z tego jak wszystko mi się ostatnio chrzani. Dodaję tylko tak z grubsza co w Zakopanym kupiłam, kiedy tam przejeżdżaliśmy :)  Porażka, zbliżają się wakacje a ja marzę o roku szkolnym. W tym momencie każdy myśli "Ale pogrzana.." Ale chciałabym naprawić wszystko co schrzaniłam w tym roku, a do tego nabyć świadectwo z paskiem, którego pierwszy raz w życiu nie będę mieć! Załamka..


Pierścionek - H&M
Lakier - H&M
Bransoletki - Krupówki, bardzo miła starsza pani ze straganu :)

Na biżuterię - Krupówki, u bardzo miłej starszej kobiety :)

Wymarzony "kapelutek" - H&M

4 komentarze:

  1. mimo że nie noszę, to uwielbiam kapelusze.
    i takie kuferki na biżuterię, poluję na takie, ale nie wybieram się niestety w najbliższym czasie w stronę gór, a tam są najlepsze ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam niedawno na wycieczce:) Niedaleko Zakopanego właśnie:) Śliczny kapelusz i pierścionek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń