wtorek, 18 stycznia 2011

Po świętach

Czas sprzątnąć moje świąteczne ozdoby z parapetu i szaf. Po prostu trzeba zamknąć rozdział jeszcze z poprzedniego roku. Okej, to sobie pożartowaliśmy. A teraz do rzeczy. Przypomniało mi się, że ostatnio wzięło mnie na pozbycie się pudełka od karmy dla chomika dlatego `skradłam` mamie słoik, pierwotnie był on piękny i z kwiatowym wieczkiem, obecnie? Zachciało mi się pobawić trochę farbami i oto efekt tego jak za duży miałam pędzel i jak nieumiejętnie posługuje się plakatówkami i esencją do utrwalania, czy jakoś tak to było : D Ale! Za coś próbowałam się wziąć w te święta, co prawda mały niewypał, ale myślę że chomik nie obraził się za to z czego dostaje jedzenie : D [kwiaty są dookoła, tak to są kwiaty, są 3 i w 3 różnych kolorach]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz